- Екологічний клуб «Гармонія»
- Клуб "Книголюб"
- Психологічна студія «Інсайт».
- Клуб "В здоровому тілі – здоровий дух"
- Клуб "Червона калина"
- Гурток "English-Speaking Club"
- Клуб Fitness Club "Тонус"
- Історичний клуб Гіперіон
- Фізичний гурток «КВАНТ»
- Правовий клуб «LIBERTAS»
- Клуб еколого-натуралістичного напряму EcoLife
- Гурток декоративно-ужиткового мистецтва «Майстерність»
- Гурток «Мій стиль»
Історичний клуб Гіперіон
Керівник: Діка М.В.
Рік заснування: 2020 р.
Мета діяльності:
- виявлення, підтримка та розвиток творчих здібностей учнів;
- створення умов для максимального розкриття здібностей та творчого самовдосконалення;
- становлення пошукового, дослідницького способу мислення;
- формування умінь та навичок роботи з науковою літературою, методами обробки наукової інформації.
- формування національної самосвідомості, активної громадянської позиції, свідомого громадянина, патріота України, особистості високої духовної культури;
Умови вступу до клубу:
Графік роботи: перший четвер місяця
Де проходять заняття: кабінет №7
Девіз: «Захоплюємось. Досліджуємо. Відкриваємо»
Назва товариства запозичена із давньогрецької міфології: Гіперіон (грецьк. найвеличніший). Гіперіон — «сяючий» бог, буквально «той, що йде зверху», тобто по небу.
Емблема «Гіперіон» зображує поєднання двох осіб - молодої людини та старця в букві «Д».
Буква «Д» - це діти і школа. Фігура, в якій знаходиться зображення має: з однієї сторони – кути спотикання, з другої – набуті знання. Вона поділена по вертикалі навпіл. В лівій частині білий профіль молодої людини на кольоровому фоні, а в правій, навпаки – кольоровий профіль мудреця на білому фоні. Цим знаком виражена думка про двоєдиність знань та енергії. Образ молодий та енергійний з однієї сторони, та мудрий досвідом сивобородий старець – з іншої сторони, що означає молодість – енергія, мудрість – досвід. Обидва обліки увінчані вінком слави.
Кредо:
Недостатньо отримувати знання –
треба знайти їм застосування.
Недостатньо тільки бажати –
треба творити.
Й. Гете
Форми роботи клубу: бесіди, ігри (навчальні, пізнавальні, комунікативні, логічні, рольові, дидактичні), вікторини та квести. Участь у всеукраїнських конкурсах та міжнародних проєктах.