- Екологічний клуб «Гармонія»
- Клуб "Книголюб"
- Психологічна студія «Інсайт».
- Клуб "В здоровому тілі – здоровий дух"
- Клуб "Червона калина"
- Гурток "English-Speaking Club"
- Клуб Fitness Club "Тонус"
- Історичний клуб Гіперіон
- Фізичний гурток «КВАНТ»
- Правовий клуб «LIBERTAS»
- Клуб еколого-натуралістичного напряму EcoLife
- Гурток декоративно-ужиткового мистецтва «Майстерність»
- Гурток «Мій стиль»
Керівник: Новосад Анастасія Вікторівна
Рік заснування: 2021 р.
Мета діяльності: формування навичок використання сучасної комп’ютерної техніки та програмного забезпечення для створення і розробки web-сайтів.
Умови вступу до клубу: зарахування до гуртку здійснюється на підставі заяви батьків, або осіб, які їх замінюють, але діти повинні володіти основами комп'ютерної грамотності, вивчати інформатику у школі або на спеціалізованих курсах, мати базові знання принципу функціонування ЕОМ і вміти працювати в операційній системі Windows і основних офісних пакетах Microsoft Office.
Графік роботи: понеділок, вівторок, четвер.
Де проходять заняття: кабінет № 3
Основні завдання клубу полягають у формуванні наступних компетентностей:
- Пізнавальна - засвоєння технічних та технологічних знань, уявлень і понять певних технологічних процесів, ознайомлення з методами побудови інформаційних моделей, основами алгоритмізації та програмування, загальними принципами розв’язування задач за допомогою комп’ютера з використанням програмного забезпечення;
- Практична – оволодіння навичками використання прикладного програмного забезпечення для виконання практичних завдань, формування практичних навичок використання засобів сучасних інформаційних технологій, роботи з пристроями введення-виведення інформації, прикладним програмним забезпеченням загального призначення, вміння застосовувати отримані знання на практиці;
- Творча – розвиток конструкторських здібностей, розвиток мислення, творчих здібностей вихованців, інтелекту, набуття досвіду власної творчої діяльності, оволодіння новими навичками та здатностями, вміннями змінювати свою життєву програму розвитку, формування у вихованців здатності до самостійної активної діяльності в усіх проявах життя, творчої ініціативи та самореалізаціі;
- Соціальна – виховання культури праці, творчої ініціативи, вміння працювати в колективі, формування стійкого інтересу до технічної творчості, розвиток позитивних якостей емоційно-вольової сфери особистості: працелюбства, наполегливості, відповідальності.
В процесі організації навчально-виховного процесу поряд з традиційними технологіями навчання застосовуються інноваційні до яких відносяться:
проектний метод, технологія продуктивного навчання, тренінгові технології, інтерактивне навчання (моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв'язання проблем), мультимедійні та мережеві технології (соціальні мережі, телеконференції), проблемно-пошукові (проблемне викладення матеріалу, дослідницькі, частково-пошукові) методи навчання.
Поряд з груповими, колективними формами роботи проводиться індивідуальна робота з вихованцями, в тому числі при підготовці до участі у конкурсі науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, олімпіад, турнірів, змагань та інших масових заходів.
Веб-програмування – це створення сайтів і програм, які працюють у мережі. Веб-програмування в наш час – це одна з найбільш перспективних сфер діяльності. У сучасному світі, якщо у будь-якого бізнесу немає власного сайту, він значно відстає від своїх конкурентів.
Непрацююча програма зазвичай приносить менше шкоди, ніж працююча погано.
Andy Hunt and Dave Thomas