«Швейна магія»: як українські бренди експериментують з матеріалами
27.02.2025 року відбулось чергове засідання клубу «Швейна магія». Зустріч була присвячена експериментальним матеріалам, які вже використовують українські дизайнери.
Говорили про светр з дротів та шопер, міцніший за сталь, наплічники з паропланів, куртку Reflective Wrapped Parka від RIOTDIVISION, повністю виготовлену зі світловідбивального матеріалу.
Акцентували увагу на Київський теквер-бренд Object X, що випустив парку з каптуром, яка може світитися в темряві до п’яти годин. Куртку виконано з вітрозахисної, водостійкої, прозорої мембрани з подвійною нейлоновою підкладкою.
Значну зацікавленість викликали футболки, що реагують на тепло від Syndicate. Їх представили в сірому, фіолетовому та бірюзовому кольорах. Від дотику колір змінюється: сірий – на білий, фіолетовий – на рожевий, бірюзовий – на світло-зелений.
Розповідали про сучасні фешен-бренди, які почали працювати зі стабілізованим мохом, міцелієм та іншими рослинними матеріалами.
Учасниці клубу погодились зі словами Кензо Такада, засновника бренду Kenzo: «Мода – як їжа – ви не повинні зациклюватися на одній страві»
Дата: 27.02.2025
Автор: Олена Шайнюк, керівниця клубу