Тренінг «Компетентнісний підхід до освітнього процесу як вимога сучасності»
«Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності. Кожен із нас приходить у життя із природженою здатністю жити щасливо і успішно. А ми повинні збагатити цю здатність знаннями і навичками, які б допомогли нам реалізувати її якомога ефективніше» зі слів Р.Кіосакі розпочала заняття з елементами тренінгу на тему «Компетентнісний підхід до освітнього процесу як вимога сучасності» методист Наталія Антонюк.
Протягом заходу учасники намагалися за допомогою виконання вправ «Це – чудово», «Незапланована подорож», «360 секунд» «Дізнайся мене», «Асоціація» ознайомитись з актуальністю, ідеєю та проблемами компетентнісного навчання. Адже, формування компетентності учнів, тобто їх здатності мобілізувати знання у реальній життєвій ситуації – найактуальніше завдання сучасного закладу. Викладачі та майстри виробнеичого навчання дійшли висновку , що розвиток та формування компетенцій – це результат тривалої та кропіткої роботи центру ПТО та самого здобувача освіти (саморозвиток, самоосвіта, самоконтроль тощо). Здобувачі освіти 21 століття – це наша опора у незвіданому майбутньому і їм дуже подобається, коли у них просять допомоги у сферах, де вони більш компетентні. Учасники заходу за допомогою вправи «Я дякую учням…» висловили подяку за моменти відчутної підтримки з боку сучасних учнів.
Дуже важливим аспектом сьогоднішньої діяльності педагога є прагнення до професійного розвитку, самовдосконалення в умовах сучасного навчання, розширення інформаційного кола викладачів, постійного обміну професійним досвідом роботи. Сучасні педагоги допомагають здобувачам освіти освоїти, розвинути і вдосконалити ключові компетентності. І тоді випускник сам, власними зусиллями, розбудує своє власне життя так, щоб бути успішним і щасливим. Бо щаслива людина тоді, коли вона живе так, як того заслуговує, може і хоче.
Дата: 13.01.2024
Автор: Методист