КЦПТО

euroclub

Діяльність педагога щодо створення ситуації успіху в освітньому процесі- диференційний підхід до учнів


11 квітня відбулося засідання методичної комісії будівельних професій в формі круглого столу на тему «Діяльність педагога щодо створення ситуації успіху в освітньому процесі- диференційний підхід до учнів».

Голова методичної комісії поділилася досвідом, щодо створення ситуації успіху на уроках спецпредметів. З педагогічної точки зору ситуація успіху – це таке цілеспрямоване, організоване поєднання умов, за яких створюється можливість досягти значних результатів у діяльності як окремо взятої особистості, так і колективу в цілому. Щоб дитина повірила у свої можливості, які є запорукою успіху, використовуємо такі висловлювання: «Це дуже важливо, і у тебе неодмінно вийде»; «Саме ти і міг би зробити таку справу…»; «Навіть якщо не вийде – нічого страшного. Ти це добре зробиш! Ось ця частина вийшла дуже добре!»; «Дякую, твоя думка цікава, а чи правильна, ми зараз перевіримо»; «Сподіваюсь, що наступного разу ти виконаєш роботу краще».

Переживання ситуації успіху породжує радість. І якщо дитина усміхнена протягом дня, це є свідченням того, що вона відчуває свою значимість як особистості, потребу в ній всього колективу, і все це працює на позитивний результат у досягненні поставленої мети.

Майстер виробничого навчання Кондратюк В.М. розповів про «Підвищення ролі мотивації навчання під час професійної підготовки учнів». Усі часники методичного засідання долучилися до обговорення способів мотивації навчання та пропонували власні надбання.

Майстри виробничого навчання 26, 36 та 35 запропонували для обговорення переліки пробних кваліфікаційних робіт.

Дата: 11.04.2023

Автор: голова методкомісії