КЦПТО

euroclub

Соціалізація учнів – пріоритетне завдання виховного процесу



Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному
світі, не має ніякої цінності. Кожен із нас
приходить у життя з природженою здатністю
жити щасливо й успішно. А ми повинні
цю здатність знаннями і навичками, які
б нам її реалізувати якомога ефеективніше
Р. Т. Кіосакі

На жаль, у практиці роботи навчальних закладів, і нашого в тому числі, процес навчити жити щасливо і успішно має характер другорядності, поступившись першочерговістю процесу навчання предмету. Як результат, частина випускників мають слабко сформовані життєві компетенції, нерозвинуті соціальні здібності, через що важко адаптуються до сучасних суспільно-економічних умов, не здатні до самореалізації в соціумі, проявляють схильність до асоціальної поведінки.
Як писав В. О. Сухомлинський в листі до дочки - “Моє заповітне бажання – передати тобі ту життєву мудрість, яку називають умінням жити.”

Як же сформувати це уміння жити? Яка роль тут виховання?

Про це говорили 28 листопада на черговому засіданні методичної комісії класних керівників, вихователів та керівників гуртків. Зсідання було проведено у формі ділової гри на тему «Соціалізація учнівської молоді в сучасному освітньому просторі». Цікаві та змістовні вправи, інтелектуальні розминки, які було проведено, налаштували членів методичної комісії на подальшу активну роботу.

Отже, соціалізувати дитину – це насамперед навчити її жити в злагоді із собою та навколишнім світом.

Мудрий педагог В. О. Сухомлинський розумів, що досягнути цього можна, лише крок за кроком вводячи дитину у світ різноманітних людських стосунків і спонукаючи її до більшої самостійності та відповідальності. Саме на це має бути спрямована робота нашого педколективу, що сприятиме адаптації підлітків у суспільстві та вихованню гідних громадян нашої країни..

Дата: 28.11.2019