Ковельський професійний ліцей

euroclub
Практичний психолог

Педагогічна рада «Вплив науково-методичної підготовки та професійної майстерності педагога на результативність навчально-виховного процесу»


Одним з основних завдань педагогічної ради є створення дружнього, працездатного педагогічного колективу, в якому кожен почував би себе відповідальним не тільки за доручену йому роботу, а й за всю діяльність центру.

28 грудня 2018 року в ДНЗ «Ковельський центр професійно-технічної освіти» була проведена педагогічна рада на тему «Вплив науково-методичної підготовки та професійної майстерності педагога на результативність навчально-виховного процесу».

Для обговорення питань «Про роботу методичних комісій педпрацівників і заходи щодо підвищення її результативності», «Виробниче навчання та виробнича практика учнів на підприємстві: завдання та недоліки», «Продуктивна взаємодія адміністрації навчального закладу та педколективу» були створені робочі групи, які проаналізували діяльність центру стосовно цих питань та відстоювали цю думку під час проведення педради.методичних об’

Голови методичних комісій проаналізували діяльність методичних об’єднань та обрали такі шляхи підвищення ефективності діяльності методичних комісій та досягнення результатів через реалізацію таких питань:

1. «Яким має бути сучасний урок, що забезпечив би високу результативність навчально-виховного процесу» Конашук О.П.;

2. «Роль особистості педагога у забезпеченні результативності навчально-виховного процесу» - Омелянюк І.М.;

3. «Роль і місце нових ефективних форм і методів організації навчанні у забезпеченні його результативності» - Фугіль Ю.Є.;

4. «Чи склалась у вас своя система методів, що забезпечують високу результативніс ть навчання?» - Ваць О.В.;

5. «Як ви поповнюєте науково-методичні знання та удосконалюєте свою професійну підготовку?» - Темрук В.М.;

6. «Чи погоджуєтесь ви із висловом «Мудрість влади педагога – це велика творчість і праця над собою»?» - Харатін В.О.;

7. «Результативність – це що? Високий бал, міцні знання чи велика зацікавленість предметом?» - Панаскевич Н.П.

Старший майстер Сахарчук В.П. проаналізувати організацію проведення виробничого навчання на підприємствах та виробничої практики. Майстер в/н Зінчук О.А. розповів про спільну участь ДНЗ «Ковельський центр ПТО» та ТОВ «Волинь-Кальвіс» у німецько-українському проекті «Партнерство у сфері професійно-технічної освіти в України» та впровадження впровадження елементів дуальної системи навчання, сенс якої полягає в паралельному навчанні учнів в ліцеї та на підприємстві, в рамках цього проекту. Россоха Ю.А. звернув увагу на те, що ця система відповідає інтересам всіх учасників цього процесу: держави, навчального закладу, підприємств та учнів. Для ТОВ «Волинь-Кальвіс» – це можливість підготовки робочих кадрів, безпосередньо, під своє виробництво, виробничі технології та обладнання. Для держави – це можливість реалізувати зміст професійно-технічного навчання згідно діючого законодавства і державних стандартів професій та, водночас, зменшити витрати на укомплектування навчальних закладів сучасним технологічним обладнанням й утримання навчального закладу. Учні центру за дуальною системою рано набувають добрі знання й стійкі професійні прийоми та навички роботи, самостійність і безболісну адаптацію до дорослого життя, у них з’являється упевненість у завтрашньому дні.

Саме різні форми та методи проведення перетворюють педраду в орган, який дозволяє відстоювати свою позицію, створює умови для підвищення педагогічної майстерності, змушує шукати ефективні форми роботи з учнями, надихає на творчу співпрацю на підставі особистісно орієнтованого навчання і виховання підростаючого покоління, дає можливість почувати себе Педагогом - і знову сумніватися, шукати, апробувати, творити...

Саме педрада знаходить виходи, здавалося б, із безвихідних ситуацій, докопується до самої суті, до справжніх причин, приймає іноді несподівані, часом ризиковані рішення, які ведуть до позитивного результату.

Дата: 28.12.2017