КЦПТО

euroclub

Комфортність навчання та виховання як запорука якості освіти


«Усі діти – активні, діяльні мрійники, що тягнуться до перетворень, до творчості. Тож нам, учителям, необхідно створити їм таке комфортне навчальне середовище, яке організовує і спрямовує їх творчу діяльність.»
Шалва Амонашвілі

25 жовтня було проведено спільне засідання методичної комісії класних керівників, вихователів, керівників гуртків та педагогічних працівників загальноосвітньої підготовки у формі педагогічної вітальні на тему: «Комфортність навчання та виховання як запорука якості освіти».

В ході засідання детально розглядалася та практично опрацьовувалися структурні компоненти комфортного навчання та виховання: психологічна комфортність, інтелектуальна комфортність, фізична комфортність.

Комфортність навчання та виховання розглядалася з точки зору учасників освітнього процесу: педагогів, батьків та учнів.

Адже саме від того, наскільки учню комфортно у навчальному закладі, чи хочеться йому щоранку переступати поріг навчального закладу і залежить якість освіти, виховання та психологічне здоров’я дитини. Потреба в обговоренні даного питання пов’язана з тим, що у наш час велика кількість здобувачів освіти відчуває нестійкий, дискомфортний стан, який сповільнює виконання вимог навчального закладу, породжує труднощі під час спілкування з педагогами та однолітками. Розв’язок цієї проблеми лежить у досягненні учнем комфорту в навчальному середовищі як стану та якісної характеристики їхньої діяльності.

Дата: 25.10.2023

Автор: голова методичної комісії
В. О. Харатін