КЦПТО

euroclub

Інноваційна діяльність педагогічних працівників – шлях до вдосконалення освітнього процесу


Успіх освітнього процесу, ефективність кожного уроку виробничого навчання як його складова структура, багато в чому залежить від майстра виробничого навчання, рівня його підготовленості, кваліфікації та педагогічної готовності. Основні завдання, які ставить перед собою майстер виробничого навчання це:
оптимізація уроків виробничого навчання в навчальних майстернях;
застосування інноваційних методів навчання;
впровадження інноваційних виробничих технологій у навчально-виробничий процес.

Перелік таких питань було розглянуто на засіданні методичної комісії педагогічних працівників машинобудівних професій 03 грудня 2019 року. Також було обговорено урочисте відкриття 29 листопада Навчально-практичного центру технічного обслуговування та ремонту колісних транспортних засобів. З цієї нагоди у навчальний заклад завітав заступник міністра освіти і науки України Петро Миколайович Коржевський. На засідання методичної був запрошений директор закладу Сергій Анатонюк., який зазначив зі слів заступник міністра, що в системі професійної освіти має відбутися перезавантаження. Суспільство повинно зрозуміти, що принаймні 45 відсотків випускників шкіл мають освоювати робітничу кваліфікацію. А також акцентував увагу на готовності і спроможності закладів професійної освіти області до реформування, розвитку та подолання викликів сьогодення та висловив упевненість, що саме системна модернізація професійної освіти і навчання створить передумови для сталого розвитку економіки регіону. Саме на реформуванні професійної освіти зупинився.

Директор ДНЗ КЦПТО наголосив, що сучасне життя розвивається швидкими темпами, тому система професійної освіти повинна розвиватися, змінюватися. В Україні формується нова система освіти, яка орієнтована на входження у світовий освітній простір, супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу. Тому викладач, навіть найталановитіший, уже не може бути єдиним джерелом інформації. Настала необхідність переходу від «передачі знань» до «навчання вчитися», «навчати жити». Сучасному учневі не так треба подати тему, як навчити осмислювати її, а він вже потім шукатиме інформацію, яка допоможе реалізувати проблему. Отож, повернути учням інтерес до вивчення спеціальних предметів, зробити навчання цікавим, посилити бажання учитися спонукає до пошуків.

Дата: 03.12.2019

Автор: Голова м/к Темрук В.М.