Педагогічна рада «Організація навчально-виховної діяльності учнів на уроках та позаурочний час»
Виховання в умовах сьогодення ґрунтується на особистісному підході до кожного учня, а учнівському самоврядуванню належить особливе місце в системі формування особистості, її активної позиції. Самоврядування потребує від учнів самостійності, проте неможливе без тактовного грамотного педагогічного керівництва. Отже, необхідна взаємодія вихователів, майстрів виробничого навчання, класних керівників, заступника директора з виховної роботи та учнівського колективу. Спільна мета колективу центру ПТО – формування ініціативної, соціально-активної, здатної приймати нестандартні рішення особистості.
3 травня 2019 року під час проведення педагогічної ради «Організація навчально-виховної діяльності учнів на уроках та позаурочний час» розкрито зміст і завдання виховної роботи у гуртожитку, розглянуто комплекс виховних заходів, спрямованих на вирішення певного ряду питань, а саме: успішній адаптації учнів першого курсу до умов проживання в гуртожитку, профілактиці правопорушень, ефективній організації дозвілля і побуту мешканців гуртожитку, роботі з батьками тощо. Окремо розглянуто питання щодо соціально-психологічного супроводу виховної роботи в гуртожитку. Викладачами предмету «Технології» висвітлено питання щодо формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до самостійного життя й активної перетворювальної діяльності в умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства для реалізації творчого потенціалу учнів. Велику увагу приділено викладачами формуванню під час уроків предмету «Технології» цілісного уявлення про матеріальне виробництво, роль техніки, проектування і технологій у розвитку суспільства; вихованню ціннісного ставлення до трудових традицій; формуванню технологічних умінь і навичок учнів; формуванню здатності розвивати надбання рідної культури з використанням засобів декоративно-ужиткового мистецтва. Педагоги працюють над реалізацією здібностей та інтересів учнів у сфері проектно-технологічної діяльності та технічної творчості; створюють умови для самореалізації та професійного самовизначення кожного учня.
Дата: