Самоосвіта класного керівника: самоціль чи необхідність?
У Святому Письмі сказано, що всякий, хто вчить, ПОВИНЕН у першу чергу вчити самого себе! Тому самоосвіта – це чергова сходинка професійного Олімпу педагога.
Сьогодні можна вчитися із задоволенням. Вчитися можна різними шляхами, і кожен вибирає собі найбільш прийнятний, але хочеться нагадати слова німецького філософа Дістервега: «Ти лише до тієї пори здатний сприяти освіті інших, поки продовжуєш працювати над власною освітою...».
Засідання методичної комісії класних керівників 28 листопада 2018 року було поведене у формі ділової гри, тема якої «Самоосвіта класного керівника: самоціль чи необхідність?»
Мета засідання: довести, що основне завдання сучасного класного керівника - безперервно вчитися і творити; накреслити шляхи створення сприятливих умов для самоосвіти кожного педагога.
Класні керівники із задоволенням демонстрували ерудицію, формулювали власне бачення загальновідомих понять, мали можливість у ігровій формі дискутувати з опонентами щодо пріоритетності самоосвіти і в результаті відстояти або переосмислити власну педагогічну позицію.
Проведений захід підтвердив тезу про те, що самоосвіта класного керівника — це і самоціль , і необхідність.
Отже, місія освіти буде виконана, якщо класний керівник буде :
- безперервно збагачуватись знаннями;
- володіти педагогічними вміннями;
- удосконалювати свою особистість;
- досягати професійної майстерності.
У свій час Сократ сказав: «Неможливо жити краще, ніж проводячи життя в прагненні стати досконалішим. Хто хоче зрушити світ, нехай зрушить себе».
Дата: 28.11.2018
Автор: Голова методичної комісії Харатін В.О.