Ковельський професійний ліцей

euroclub
Практичний психолог

Урок з виробничого навчання перукарської справи


18 жовтня 2018 року в групі №12 спеціальності перукар; манікюрник було проведено відкритий урок з виробничого навчання перукарської справи на тему: «Миття голови, способи його виконання. Використання засобів для миття голови в відповідності з призначенням». Тема уроку є дуже актуальною. Щоб волосся добре виглядало, за ним потрібно грамотно доглядати. Красиве волосся може мати кожна людина, а для цього необхідно лише приділити йому увагу. Основною умовою догляду за волоссям все-таки залишається миття. Більшість перукарських операцій передбачають обов’язкове миття голови.

На уроці були застосовані новітні технології навчання: проблемне навчання, технологія критичного мислення, інтерактивне навчання. Вступна частина уроку складалася із контролю набутих знань і введення в новий матеріал, що готує учнів до сприйняття основної його частини.Учні були розділені на дві творчі групи. Учням були дані і практичні завдання. Свої роботи учні демонстрували вже по закінченні вступного інструктажу. Були поставлені проблемні питання які вирішувались впродовж уроку. Майстер виробничого навчання Павляшик Л.І. демонструвала показ трудових прийомів. Детально, за допомогою анімаційного плакату було охарактеризовано всі тип волосся та способи догляду за ним. Розглянуто використання засобів для миття голови та способи їх підбору враховуючи рН (водневий показник). На уроці було дотримано дидактичних принципів навчання і виховання: активності, наочності, систематичності, послідовності й доступності. Учні активно включилися в роботу, не соромилися висловлювати свої думки. Було наочно показано прийоми миття голови. Для закріплення було розглянуто відеоролик власного виробництва. В формі відео презентації було представлено сучасне обладнання для миття голови бренду «Panasonic». Ця роботизовано система представлена японськими винахідниками, сама миє клієнтові голову, забезпечує догляд за волоссям і навіть робить масаж шкіри голови без найменшого втручання людини.

Психологічна атмосфера підтримувалася теплим зверненням майстра до учнів. До кожного здійснювався індивідуальний підхід. Всі поставлені завдання досягнуті. Урок пройшов на високому рівні.

Дата: 18.10.2018

Автор: Павляшик Л.І.